Nenea Andy, Am si Eu un Talent!


Talentul meu este ca nu am nici un talent. Sunt asa de lipsit de talent incat nici macar Picasso nu ma intrece. Stiu ca ma veti injura la faza cu Picasso, insa eu spun pur si simplu ceea ce gandeste toata lumea. La desen am avut numai 10 si pe buna dreptate, mama era foarte talentata... am avut desene care au participat la expozitii la scoala. Lucrul manual era preferatul meu, faceam niste goblene de sta mâţa-n coada, intotdeauna eram dat exemplu in fata colegilor de invatatoare "sa faceti ca el, ca asa o sa ajungeti mari"... tot mama era responsabila si cateodata si o matusa pe care o santajam cu fata mea de copil gras cu boalfe rosii numai bune de ciupit. Intr-un timp, in tineretea mea pierduta, ma credeam baiet cu voce si cantam de zor "ti-am dat un ineeel...". Asta pana cand mi-am luat vreo doua peste cap de la bunica-miu, ca-i sperii ratele si restul orataniilor din curte, ba chiar pisica aia batrana care numai auzea si  nu mai vedea, si-a facut harakiri in timpul unui concert de-al meu unplugged. Puteam fi urmatorul Traistariu dar daca nu mi-a dat nimeni sansa sa ma afirm. Astazi, daca imi urmam latura artistica, poate eram si eu printre mai marii muzicii romanesti: Fernando de la Caransebes, Roxy Manelista, Simona Sensual s.a.m.d. Pacat! Asa oftez cateodata si ma gandesc, la apusul soarelui, ce as fi putut fi...