Reuniune de Clasa


Saptamâna a început cum nu se putea mai bine. O reunine de clasa! De la 10 ani de când fiecare dintre noi a început un alt drum. Când viata a început sa-si completeze nemarginitele limite si experientele de viata. Alaturi de colegii din gimnaziu am petrecut câteva ore pline de amintiri, cu bune, si cu nebuniile de pe vremea când eram mai mici si fiecare îsi spunea : “Las’ ca o sa fiu eu mare!”. Perioada de când eram la gimnaziu, care, daca poate parea putin ciudat, a ramas cea mai placuta. Nu pot zice ca liceul sau facultatea nu au avut surprize pentru mine, dar copilaria întotdeauna te marcheaza si îsi pastreaza în amintiri un loc special de care nu te poti desparti niciodata, eu chiar nu pot, am foarte bine întiparite în minte toate nazbîtiile, momentele comice si “conflictuale” din perioada când eram mic elev. Din clasele V-VIII în mod special mi-a placut cel mai mult ca aveam o echipa competitiva la fotbal, o galerie a fetelor de invidiat si ca am fost clasa ce a intrat în istoria scolii... colegii stiu de ce!

Alaturi de colegi am povestit si repovestit toate momentele, iar amintirile se intersectau care mai de care, pentru ca fiecare dorea sa povesteasa, sa îsi reaminteasca de tot. Fiecare a facut o incursiune din aventura celor 10 ani care au trecut, inspirati si doritori sa îsi îndeplineasca visul pentru o viata mai buna. Am vorbit despre problemele tarii (în special cele din educatie si statutul profesorului cu nesimtiri fara limite si nedreptati provocate pretutindeni), ceea ce înseamna ca suntem o generatie responsabila si doritoare sa nu plece de aici. Le-am si spus ca noi o sa fim ultima generatie de mohicani. Si ca doar noi avem sarcina dificila de a repara toate stricaciunile. Si este cu ce, mai trebuie sa gasim o cale libera. Le multumesc celor care au avut initiativa sa ne regasim si sa ne întâlnim (FB chiar face minuni si am realizat cu totii ca e bine sa existe). Le multumesc colegilor care au venit si îmi pare rau de cei care nu au reusit sa ajunga la întrunire, dar viata ne va oferi posibilitatea sa repetam episodul. Va doresc succes si sa ne regasim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu