Same Shade Again and Again


Eu care sunt atent la fiecare fir de par, eu care nu-mi pot alege cureaua la intamplare, eu care nu pot iesi din tiparele primei impresii, eu nu ma pot ridica din pat cand sunt singur, nu gasesc forta sa-mi zambesc in oglinda si tot eu imi beau cafeaua din cana cu Mickey Mouse a fiului meu inchipuindu-mi mirosul sau intiparit pentru totdeauna pe marginile cestii, intre mainile mele. Nu mai stiu de cate ori am plecat carand in spate acelasi bagaj de promisiuni ale binelui care niciodata nu m-a putut suporta incat sa nu ma paraseasca deranjat de rasul ratacit in umbre pe chipul meu. Mi-a fost sila de razbunarea care a marsaluit prin mine ani la rand, dar si mai sila mi-a fost de neputinta in care am zacut impotrivindu-ma pana la exfolierea treptata a celui pe care inca-l mai consider suflet. Si daca nici sufletul nu ma mai suporta, il invit sa plece! Dar cine l-ar suporta pe el? Dar cine m-ar suporta pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu