9gag


9gag.com este locul de postat citate inspirationale, imagini surprinzatoare, amuzante si unde, mai nou, se promoveaza artisti extrem de talentati si oameni ce inspira respect si admiratie. Din pacate, e locul în care realizezi si ca prostia umana nu are granite. Postul poop in the hand ramâne în istorie drept cel mai gretos. La genul asta de momente zic: Pentru ca asta e marea mea problema, am început sa vorbesc în limbajul 9gag, cu prietenii mei. Astfel ca pe bune a devenit true story, în loc de îmi place zic me gusta, forever alone pentru single si vocabularul e completat de so hardcore, not bad, u mad bro, y u no... si alte chestii specifice. Iar când primul site pe care intri când deschizi pc-ul este 9gag, ar trebui sa-ti pui intrebari... eu asa am facut la inceput: Or you could just keep having fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu