Cat sa mai Dormim?


Cum e sa te trezesti asa tarziu? Doare destul de tare. S-au schimbat multe in statia de metrou. Ba chiar au schimbat si trenul, e unul suspendat acum. Am inteles ca nici primarul nu mai e acelasi, ba chiar s-au schimbat doi. Cladirea veche de peste drum in care mergeam la cursul de actorie a prins aripi. Acum e un Mega Image de unde am inteles ca parintii mei fac cumparaturile. Parcul din spatele blocului imi pare mai mic totusi, iar copacii... nu aveau cruci in varf pana acum. Au micsorat parcul ca sa mai construiasca o biserica langa biserica cea veche in lemn. Au facut o trecere din sticla intre biserici prin altar. De pe geamul meu nu mai poate vedea parcarea in care ma jucam cu prietenul meu bun, Milo. S-a ridicat un bloc urias cu multe birouri. Vai! Si cati oameni stau la birou in fata calculatorului. Fiecare are cate unul. Cat de trist! Cat o fi ceasul? Ce zi e azi! Atat de mult am dormit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu