Alba ca Zapada poveste Incurcata 1


Randurile de mai jos au fost scrise de mine, dar dupa dictare. Le public acum, ca sa raspund provocarii de-a imagina o intalnire intre doua personaje imaginare, lansata in cadrul proiectului semn spre carte, extrem de drag sufletului meu. Povestea fetei mele joaca pe mai multe fronturi, dar duce doua personaje inspre un nou inceput. V-as invita pe toti sa va alaturati, va veti face voua o bucurie, promit. Si copiilor care vor patrunde in alte lumi, cu ajutorul nostru. Mi-am lasat imaginatia sa conduca jocul, nu de alta, dar la noi acasa povestile de seara sunt citite de tatic, asa am mostenit obiceiul, asa l-am pastrat. Recunosc, insa, ca incursiunea facuta pe taramul imaginatiei, de mana cu printesa si cu gandurile ei, mi-a facut o reala placere. Ajutorul meu a constat in intrebari care sa aduca notele descriptive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu