Alba ca Zapada poveste Incurcata 4


Nunta se opreste aici! Harap Alb e iubitul meu! Ce cauti aici, vrajitoare nemernica? Si cum indraznesti sa afirmi tampeniile astea? Am venit sa te iau de sot! Ha! Ai venit sa ma iei de sot! Turbato! Sunt casatorit deja! Sac! Ha! Opresc imediat mascarada asta cu licoarea pregatita special! Doar nu credeai c-am sa te las sa-mi scapi din gheare! Hocus-pocus, Harap Alb se transforma in iubitul meu, hocus-pocus! Vrei sa fii sotia mea? O intreba Harap Alb pe vrajitoare in murmurul dezaprobator si trist al salii. Da! Voi fi a ta! Pana gasesc alt fraier! Ranji baba. Alba ca Zapada se prabusi, inlacrimata, in bratele lui Mickey Mouse. Vrajitoarea si Harap Alb au incalecat matura uriasa, i-au dat bice si dusi au fost catre Casa de Turta Dulce a babei. Acolo, Harap Alb i-a pus verigheta pe deget si au inceput sa danseze fericiti. Vestea nuntii lor a circulat ca vantul si ca gandul ajungand taman la Palatul Unit al Vrajitorilor Lumii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu